Scaune

Unde fugim de-acasă? (Where do we run from home?)

tm, 40/60 cm; 2006

Scaunul exilatului (Chair of the Exiled)

tm, 50/70 cm; 2005

Femeia scaun (The Womanchair)

tm; 40/60 cm; 2005

Japoneză (Japonese)

tm; 20/40 cm; 2005

Alo… (Hello…)

tm; 100/120cm; 2004

Nimic pe gratis (Nothing For Free)

tm; 40/60cm; 2006

Marele scaun (The Great Chair)

tm; 50/70cm; 2005

Pastila mare roşie (The Big Red Pill)

tm; 40/60 cm; 2006


2 responses to “Scaune

  • Adriana Barna

    Mi-a fost dor de „Nimic pe gratis ” cum imi era dor de lucrarea asta cand era plecata din atelierul tau la o expozitie in Ungaria. Pe „Scaunul exilatului ” ma voi aseza in curand.
    ///////////
    Murivale scria ca iti apreciaza blogul si facea recomandarea ca ai putea sa postezi pe facebook lucrarile vandabile.Astfel , lumea ar putea afla de care dintre lucrari esti pregatita sa te desparti.

  • georgiana

    Înţeleg că de ce ţi-e frică, nu scapi🙂. Am evitat facebook cât am putut, dar se pare că în curând voi fi nevoită să-mi fac contul acolo. Da, nimic nu e pe gratis, mi-e mai clar ca niciodată.

Lasă un răspuns

