aseară, lentile de contact, sinagogă

N-am fost la toate evenimentele festivalului ”Poezia e la Bistriţa”. N-am reuşit să ajung.

Şi chiar îmi pare rău, de-a lungul anilor Gavril Ţărmure prin Societatea de concerte  ne-a/ mi-a oferit acte culturale unice, memorabile, preţioase, etc.

Daaaar, am picat la fix înainte de lansarea cărţii Adrianei Rodica Barna 🙂

Cum aş fi putut rata un astfel de eveniment, după atâta aşteptare, dragă Rodica?

A vorbit Ovidiu Pecican, m-am simţit tare aproape de spusele lui. Il felicit şi-i mulţumesc pentru aprecierile legate de grafica deşi nu cred că mă cunoaşte ca şi persoană.

Mai jos, câteva imagini de aseară, de la sinagogă, din timpul lansării „Lentile de contact”.







2 responses to “aseară, lentile de contact, sinagogă

  • Adriana Barna

    Am fost emotionate amandoua, dar cei cu care am vorbit (dintre martorii la eveniment) au remarcat autenticitatea simtamintelor noastre. Nu am falsat deloc, dimpotriva, sinceritatea bate o partitura bine interpretata dupa exercitii caznite.

    Multumesc pentru ca ai alcatuit o carte cum nu mai e alta.

  • georgiana

    draga mea, tu ştii că eu nu mai exist în momentul în care mă filmezi/ fotografiezi/pui să vorbesc unei mulţimi. simt că mi se scurge sîngele din corp şi nu mai sunt în stare să îngaim nimic – deci n-avea cum să fie decât un moment sincer. de tine nu mai vorbesc, doar erai personajul principal, toţi erau cu ochii pe tine, aşteptând 🙂

Lasă un răspuns

