cod albastru

ar fi trebuit să fie titlul post-ului de azi.

N-am renunţat la el,  după furtună parcă e şi mai potrivit. Pe căldurile astea ajungi ca o meduză şi nu-ţi mai doreşti nimic.

Cu atât mai puţin kangoo jumps 🙂 (urma să mergem de la şase, dar am renunţat), dar poate-ţi doreşti albastru!

Albastrul predomină în lucrările mele de câteva zile bune, am impresia că „se cere”.  Tocmai mi-am făcut un refill la culori, stau ca „la poză”, iar eu invariabil mă trezesc cu albastru în mână. L-am ascuns alaltăieri. Apoi mi-am întrerupt lucrul, nu mai aveam chef. Seara, după ce s-a facut linişte (am culcat Crăcănelul) am trecut pe lângă lucrare, n-aveam pensule la îndemână aşa că am deschis borcanul cu dulceaţă albastru şi l-am întins pe lucrarea pusă la uscat. Am plecat repede să nu mă răzgândesc şi să-l rad cu cuţitul.

Dimineaţă, înainte de a ajunge pe balcon să-mi beau prima gură de cafea, văd albastrul ”tolănit” pe lucrarea mea! Măăăăi albastrule, nu doar tu exişti. Eşti o culoare primară, eşti prea „la îndemână”, eşti rece. Brrrr….., rece zici?

Păi atunci eşti la momentul potrivit (acum, după ploaie, termometrul de interior arată 29 grade).

Pentru doritorii de mai mult albastru, recomand o vizită şi pe site-ul pictorului american George Rodrigue, veţi fi ”întâmpinaţi”  de celebrii ” blue dogs”.

The Shade of the Shadows (2011)

Notă: la limita kitch-ului (mă omoară cu desenul şi pensulaţia de background), dar genial  – îşi promovează arta la maxim, căţeii lui albaştri sunt pop icons, sunt deja semn. Semn folosit inclusiv pe/în bijuterii.


One response to “cod albastru

Lasă un răspuns

