„discretul”

„discretul” – a/c; 25/20 cm; 2011


2 responses to “„discretul”

  • Adriana Barna

    Nici intr-o lume pestrita plina de pupeze care se hranesc cu carne cruda
    personajul nu ar trece neobservat…
    Cred ca profesorii de d i s c r e t i e ar trebui sa aiba o ora pe saptamana la fiecare clasa, incepand din clasa intaia, iar la universitati ar trebui sa aiba un curs benevol.

  • georgiana

    o singură nemulţumire am cu ”d i s c r e t u l” – urlă culorile!!!

    şi nu-i vina mea, în calculatorul meu el e d i s c r e t , ceva s-a înâmplat la uploadul imaginii, am văzut ulterior – n-am asemenea culori pe paleta

Lasă un răspuns

