„observatorul”

se face linişte rapid şi toţi îşi caută alte îndeletniciri – ultimul venit e victima perfectă, trebuie să facă pe plac celor care intră

el te pupă pe gură deşi tu-i întorci obrazul  şi te aştepţi la întrebări despre familie

nu v-aţi văzut decât în trecere dar acum te-a prins într-un spaţiu închis

fundiţele sunt pretext pentru a pleca

 

„observatorul” – a/c;  20/15 cm; 2011

ar putea să-l cheme Jimmy


One response to “„observatorul”

  • Adriana Barna

    Nu am inteles exact unde tinteste textul, nu mi-a placut recomandarea muzicala, nu am inteles titlul lucrarii.
    Am cautat observatorul in lucrarea ta si nu l-am gasit. Zvapaiata pe care o portretizezi e in mintea ta demult, e la locul ei, din cand in cand ii dai chip…

Lasă un răspuns

