mă interesează un tablou

„Să fie drăguţ, nu?”

Nu suport termenul deşi l-am auzit de mii de ori. Mi s-a cerut „un tablou” şi-am dus discuţia spre „o lucrare” .

Şi eu NU EXECUT nimic cu atât mai puţin tablouri.

Iar ”mov” nu există pe paleta mea, aproape deloc în vocabularul meu. Uneori la zeflemea, piţigăindu-mi vocea: „cu mov, da” – răspuns la doamnele agresive. De obicei.

Cu „drăguţ” te apropii de final, ca să mă exprim frumos – dacă-mi spui despre o lucrare că-i drăguţă, m-ai pierdut.

Finalul e când mă întrebi  „merge pictura?

 

am zis-o

 

Important: patratul de la începutul postului e violet.

săru’ mâna

 


One response to “mă interesează un tablou

  • Adriana Barna

    Din comenzi sociale s-au nascut opere celebre. Imi vine in minte pe moment : „Rondul de noapte”.
    Comanditarii vor sa se imortalizeze prin intermediul cuiva. E dovedit ca cel care se imortalizeaza e artistul.

    PS
    Ce zici de o semnatura :GV&Co (tutiu) ?
    pentru toate lucrarile facute dupa casatorie…

Lasă un răspuns

