la mănăstire

 e bine/decent/în regulă/legal/sănătos/cuviincios/corespunzător/în conformitate/potrivit să faci foto?

Întreb, pentru că am un folder cu fotografii de la mănăstiri (escale în interes de serviciu, de cele mai multe ori) şi nesuportând să fiu „mânată”,  în loc să îngenunchiez smerită, făceam fotografii.

Nu, nu în biserică – afară, în mulţime. Acolo-i material de foto, acolo-s duduile aranjate şi preocupate să pupe caldarâmul la vederea stareţului, acolo sau pe acolo se duc plocoanele „plăşile”.

Ultima dată (în 2008, să-mi fie cu iertare) am fost la Mănăstirea Bistriţa în Neamţ. Încrezătoare în mine şi imaginându-mi probabil că sunt invizibilă (mi se mai întamplă :)) mi-am găsit subiectul, rapid aparatul în mână când jap! mi-a trecut coada unei mături aproape de obiectiv.

M-am speriat definitiv, clar nu mai eram invizibilă.

Atunci m-am potolit brusc, acum se pare că-mi ies din „potoleală” şi-aş posta câteva din foto-urile din astfel de locuri.

Dar întrebarea rămâne tot cea de sus.

 

p.s. m-a „atenţionat” un călugăr pe care-l fotografiam

 

 

 

 

 

 


2 responses to “la mănăstire

Lasă un răspuns

