m-am hotărât

Capitulez. Plecăm la Cluj pentru o perioadă.

În timp ce scriu, blocul se zguduie, eu nu mai am resurse. Nici familia mea.

Nu voi avea internet, deci nu voi putea posta lucrări. Poate voi scrie cate-un gând de pe telefonul mobil.

Voi pune în grabă (m-am apucat de bagaje deja) două lucrări, fără nume. Poate veniţi voi cu propuneri.

Concursul se deruleză, dar fără un deadline. Vorbim când mă întorc.

Meilleur.

 

 

 


One response to “m-am hotărât

  • Adriana Barna

    Desi ati plecat in refugiu, sper ca timpul pe care il petreceti intr-un mediu care nu e cel obisnuit sa va aduca bucurii nesperate. Stiu sigur ca Evan se va mira de noile trasee pe care le va parcurge, dar voi ? , voi veti putea oare uita ca plecarea voastra a fost silita de imprejurari… veti putea voi sa va impregnati constient cu/de lucrurile noi pe care le veti intalni , bucurandu-va de fapt de ceea ce va da clipa prezenta?
    Astept fotografii noi si ganduri proaspete.

Lasă un răspuns

