„potrivitul”

dragă Potrivitule, am făcut tot ce mi-ai lăsat scris pe bileţelul de pe uşa din sufragerie

am şters tot ce-am scris alaltăieri

am pus o furculiţă mică în locul linguriţelor

am aşezat toate tastele laptopului în ordine alfabetică

am ascuns toate şosetele ca să le găseşti mai uşor

am reaşezat scăriţa pentru picioare la vasul de toaletă

şi am deşurubat toate becurile, să nu te mai oglindeşti în sticla lucrărilor de fotografie

 

„potrivitul” – a/c; 19/19 cm; 2011


Lasă un răspuns

