„potpal” = laptop

întors (citit invers)

l-am pictat în 2008, cu culori acrilice – arată la fel şi acum

bine, secretul e nisipul folosit iniţial la baia lui Igor (chinchilla) – bun pentru pregătirea suprafeţei de lucru🙂

şmirghelul, oricât ar fi fost de fin, ar fi fost prea abraziv pentru ce-mi trebuia mie – să nu se vadăurmă de zgârietură

culorile sunt acolo unde le-am pus, nu s-au crăpat şi nu s-au decolorat

din octombrie 2008 şi până în iulie 2011 n-a fost activitate pe blog, dar „potpal” a fost imaginea cu care google a adus cei mai mulți vizitatori.

eu mă gândeam că place mult, că e vizualizat pentru cât e de arătos🙂

explicaţia, tristă de altfel e că s-a căutat „potpal” cu semnificaţia: a folosi laptopul pe toaletă („Did you mention the Belgians?). Sau, în varianta americanizată: prieten cu care fumezi iarbă.


Lasă un răspuns

