uit de azi

Am pierdut deja o oră şi ceva încercând să pun câteva rânduri pe blog. Nu pot pune link. Nu funcţionează butonu’, ca să fiu elegantă. După încercări inutile de a închide şi deschide pagina mea de wordpress, m-am calmat urmărind câteva expoziţii pe vernissage tv.  Dacă-i ştii lucrările (sculptură, instalaţie), află ca mark handforth (nu pot pune link) expune la Museum of Contemporary Art / North Miami. Expoziţia se numeşte Rolling STOP şi reuneşte 25 de lucrări de sculptură, instalaţie, obiect. Inutil să mai continui despre asta, imaginile mi-ar fi fost de mare ajutor, dar nu pot pune link!

http://www.mocanomi.org/mark-handforth/ – aici e site-ul muzeului unde poţi vedea lucrări din galerie

expoziţia se prelungeşte în afara zidurilor galeriei cu  instalaţia – „copac electric” din Griffing Park

http://www.mcachicago.org/exhibitions/past/2011/280 – aici sunt 4 lucrări din registrul urban, obiecte pe care le vezi la tot pasul, dar cu altă semnificaţie. Practic asta face Mark Handforth.

http://vernissage.tv/blog/2011/12/02/mark-handforth-rolling-stop-museum-of-contemporary-art-moca-north-miami/ – aici vernisajul expoziţiei

Închei aici (nu pot pune link!) cu promisiunea că mă voi muta (iar?! :)) cât de curând într-un atelier pe care să-l locuiesc cum doresc şi mai ales când doresc. (a se citi pagină proprie)

UPDATE: nu pot pune nici TAG-uri

rămâne cum am stabilit (desigur, dacă merge butonu’ de PUBLISH)

 


Lasă un răspuns

