Adriana Rodica Barna – Lentile de contact

Mâine  la Sinagogă  – Festivalul ,,Poezia e la Bistriţa”

Programul festivalului aici


Poeta Adriana Barna (membră a Uniunii Scriitorilor din România) va avea  lansarea cărţii de poeme în proză însoţite de comentarii şi audiobook ,, Lentile de contact”  apărută în 2011 la Editura Charmides. Evenimentul va avea loc la orele 18.

Mai  multe despre poeta Adriana Barna, aici

Ca să poţi vedea/citi cartea, fă click pe copertă.

Regret că nu pot fi ascultate aici şi poemele din audiobook, sunt savuroase şi înregistrate fidel (nu s-au curăţat în studio) prin urmare simţi poemele de-adevăratelea.

O felicit pe Adriana pentru poeme (sunt fanul lor de ceva ani).

Pe Liviu că a fost prezent cu idei buuune! de-a lungul ,, construirii .

Iar eu mă simt onorată că mi-a fost dată cartea pe mână 🙂

Ne vedem la Sinagogă, deci.


2 responses to “Adriana Rodica Barna – Lentile de contact

  • Cristian Ioan

    …. Da, arata superb – programul, lumea care participa, coperta cartii … doar ca nu vrea sa se deschida cu nici un chip, chiar daca am apasat de multe ori (conform indicatiei !) pe ea … ! Un trandafir si de la mine pentru asta seara ! Ma bucur sincer si numai astfel de evenimente !
    Cristian Ioan

  • liviu

    ar trebui să funcţioneze cu click dreapta pe copertă şi „save link as…” just in case, am urcat .pdf-ul şi pe mediafire, puteţi folosi link-ul de mai jos
    http://www.mediafire.com/?xx7kdzvdf334444

Lasă un comentariu