renuh!

mă pregăteam să scriu „inutil să mai spui ceva”, desenul Ilincăi e grăitor

Numai că-mi frec mâinile şi nu pot lăsa lucrurile aşa🙂 Am primit desenul aseară, după ce Ilinca m-a auzit exclamând „Renuh!”

Sigur, renul e reprezentat în fiecare minut pe orice, dar asta e altă poveste. Nu fac colecţie de reni şi nici nu leşin la vederea lor oriunde.

Trebuie neapărat să fie asociat cu o poveste, imagine, că la capitolul imaginaţie nu stăm rău deloc. Hap!

Povestea mea e aşa: în urmă cu mulţi ani (dar nu foarte mulţi, câţiva, acolo) căutam decoraţiuni pentru un spectacol de Crăciun. Căutam lucruri grandioase,  pentru scena de la Sala Polivalentă, nu globuri. Prin mormanul de sclipiciuri, stele şi tuburi luminoase, văd o bucăţică „umană”. Trag de ea, iese crâmpoţit şi cu greu, o pufoşenie „fundamentală”.

– Măh, tu vii cu mine.

I-am descoperit ochii sub coarnele pleoştite, i le-am aranjat să arate mai demn şi m-am căutat de bani. Nimic.

I-l las domnului vânzător cu inima puţin strânsă, îl asigur că mă întorc în cel mai scurt timp. Asta bineînţeles, după ce intrase o mamă cu pitic şi se uitau cu jind la ce ţineam eu în braţe. Nu m-a emoţionat scena, eram deja în transă.

Am alergat la birou (eram în timpul serviciului), am reuşit să mă întorc cu banii şi să-l iau.

Nu l-am arătat nimănui (nici chiar mie :)), până acasă. Urma să plec la Cluj, aşa că l-am băgat sub plapumă, să nu se sperie ai mei. Am uitat să scriu că stăteam la mama şi aveam 26 de ani. Înainte de a coborî din tren, mama sună mirată groaznic de ridicătura de sub plapumă.

– Sunt şocată! Ce-i în patul tău?

– Renuh?

. . .

L-am pregătit pe Liviu cu ceva vreme înainte să ne mutăm împreună.

– Eu am un ren. Şi vine cu mine!

– Ok…


One response to “renuh!

Lasă un răspuns

